jeudi 27 septembre 2012

ça roule / no to jazda


11 commentaires:

  1. ..."oj przydałby się ktoś na przyczepkę"...piękne ;)

    RépondreSupprimer
  2. bez trzymanki i z zamkniętymi oczyma - jak w życiu - bomba ;)

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. wlasnie, wlasnie... nawet mialam poczatkowo na mysli tytul dla tego posta : Samo Zycie ;-)

      Supprimer
  3. Ja cały czas podziwiam tylko siedzę cicho ;)

    RépondreSupprimer
  4. Wonderful stuff! It's like a fantastic dream!
    Jess xx

    RépondreSupprimer
  5. Fajnie, ale te "niedorysowane" też lubię:)
    A najbardziej mi pasuje, że komputera tu nic a nic nie czuję. wszystko samoręczne!!!
    na rolce mojego blogerka się nie pokazujesz nie wiem ki czort, muszę nad tym popracować.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. no, teraz robie takie "dorysowane" bo to do gazetki... ale poznie znow sie przerzuce na niedokonczone... pozdrawiam

      Supprimer
  6. ohhhhhhh, mi incanta e mi lascia senza parole!

    RépondreSupprimer